5 moduri pentru a stimula reacția “WOW” a pacienților

Cum să stimulezi reacția “WOW” în sala de așteptare? Sala de așteptare este o parte foarte importantă a cabinetului medical. De fapt, este probabil cea mai importantă parte. Aici crează pacienții prima lor impresie atât despre cabinet, cât și despre medic. Nu lăsa pacienții să creeze o impresie greșită despre practica ta și nu lăsa […]


Cum să stimulezi reacția “WOW” în sala de așteptare?

Sala de așteptare este o parte foarte importantă a cabinetului medical. De fapt, este probabil cea mai importantă parte. Aici crează pacienții prima lor impresie atât despre cabinet, cât și despre medic.

Nu lăsa pacienții să creeze o impresie greșită despre practica ta și nu lăsa sala de așteptare să fie un loc plictisitor, deoarece sunt cazuri neașteptate, pot intervine urgențe, în cazul în care pacienții sunt nevoiți să aștepte mult pentru tratamentul lor.
Ajută ca timpul petrecut în sala de așteptare să fie plăcut și scurt, într-o ambianță cât mai relaxantă.

Stai timp de 15 minute cu ochii deschiși în sala de așteptare, poți fi sigură că acesta va fi o experiență nouă pentru tine. Cât timp a trecut de la ultima curățenie? Cine ar vrea să citească magazine vechi? Ce-i cu pata aia misterioasă de pe covor? Cine a ales muzica asta ciudată? Ce miroase amuzant?

Iată câteva sfaturi pentru amenajarea sălii de așteptare

1. Personalul la recepție să fie întotdeauna binedispus și amabil, dornic să ajute pacienții cu orice au ei nevoie. Asigură-te ca pacientul să fie primit și preluat de către o asistentă sau recepționeră încă în primele 10 minute, să fie direcționat către cabinetul de consultații sau către sala de așteptare.

2. Sala de așteptare să fie prevăzută cu toalete separate, care se dezinfectează zilnic de cel puțin 2 ori, în conformitate cu reglementările europene în vigoare, totul pentru siguranța pacienților.

3. Oferă acces WIFI. Cu excepția celor mici, aproape fiecare pacient care intră pe ușa cabinetului are un smartphone sau o tabletă. Aceste persoane vor petrece timpul de așteptare navigând pe dispozitivele lor mobile. Pacienții vor aprecia acest gest, și este modul perfect pentru ca ei să se concentreze asupra unor lucruri distractive, nu la tratamentul lor.

4. Dotează sala de așteptare cu televizor pentru a face să treacă mai ușor așteptarea. Pentru unii este chiar relaxant înaintea tratamentului.

5. Schimbă mobilierul vechi cu unul modern, asigură iluminare plăcută și decorează-l cu mult bun gust.

depressingroom
“Ciudat, cum același timp poate trece repede când suntem prinși de ceva care ne face plăcere, și greu sau foarte greu când nu avem ce face și trebuie să așteptăm.” – spune un pacient.

Despre Evolvo

Căutare rapidă a pacienților după nume, prenume, număr de telefon, CNP sau alte informații

0745 *** 145 acum este mai mult decât un apel de la cineva. Cunoscând doar câteva cifre din numărul de telefon care apelează recepția, poți identifica rapid pacientul. La fel de ușor găsești pacietul în baza de date după nume, prenume, CNP, număr de înregistrare sau alte informații relevante despre pacient.

open_patient Cautare si selectare pacient

Identificarea pacientului are un impact pozitiv asupra productivității. Când trebuie să găsești date de contact sau informații importante despre un pacient, acestea devin disponibile instant.

Evolvo are o mulțime de unelte care transformă activitatea cabinetului într-una eficientă și productivă.

Acum este momentul să treci la Evolvo. Pe lângă toate avantajele programului noi îți importăm baza ta de date cu toți pacienții. GRATUIT!

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo al aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!